Welkom bij ZBN Ridderkerk

Zonwerings Bedrijf Noordenweg vof, kortweg ZBN genoemd, is gevestigd aan de Noordenweg 71a te Ridderkerk, telefoon: 0180 - 430211, email: info@zbnridderkerk.nl

Het assortiment van ZBN omvat uitsluitend kwalitatief hoogwaardige producten, met een lange levensduur. Wij leveren maatwerk, mede daardoor kunnen wij, in overleg met u, zorgen voor een passende oplossing voor uw zonwering. Bijna alle producten worden in ons eigen bedrijf geassembleerd.

U kunt bij ons terecht voor al uw binnen- en buitenzonwering o.a.:

Knikarmschermen, uitvalschermen, glijarmschermen, rolluiken, garagedeuren, terrasoverkappingen,  serre zonwering, horren en hordeuren, jaloezieën, rolgordijnen, prestige rolgordijnen, vouwgordijnen, plissé, duo plissé, paneelgordijnen, lamellen, perfectfit en shutters.

Ook leveren we Velux raamdecoratie, Geiger en Somfy motoren en toebehoren, Swela, Dickson, Tibelly, Sattler zonwerings en screendoek.

Wij leveren aan bedrijven en particulieren. Ook voor reparatie en onderhoud kunt u bij ons terecht.

Onze eigen deskundige monteurs zorgen ervoor, dat uw aankoop op de voorgeschreven wijze wordt gemonteerd.

De producten, die door ZBN worden geleverd, kunt u in de showroom bekijken. Eén van onze medewerkers geeft u daar graag deskundig advies, of maakt u een afspraak voor een bezoek aan uw woning of bedrijf:

Openingstijden van onze showroom zijn op maandag van 12.30 tot 16.30 uur, op dinsdag t/m vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur en op zaterdag  van 9.30 tot 12.30 uur.

Graag tot ziens bij ZBN Ridderkerk!